Wednesday, August 3, 2011

Me and my baby dot

It's been a while since I blog.

Cant blog in my old blog cause I haven't announce you yet, baby dot. :)

Alasan coverline.

Alasan tak coverline adelah cause mummy malas and cepat mengantuk sekarang...
Lepas semayang isyak and baca quran normally sudah gone.. huhu..
Terawikh pon sempat buat satu malam saja.. ishk..ishk..
Membazir ramadhan kan..
I'll try to be better insyaallah..

It's been exactly 1 week since i knew i'm pregnant :)

Have told most of our immediate family and some of my closest frens..

Part of me is super thrill everytime I'm thinking of you..
But part of me is super scared everytime I'm thinking of you..
huhuhuh..

Not scared as in scared I'm gonna have a baby..
More scared "are you alright my baby"

Before I knew I am pregnant, I couldn't careless what i do..
But now, I still cringe remembering all the things i did and ate while in Krabi 2 weeks ago.. hehe..
Hopefully Allah always protect you my baby dot..
I will always pray for you..

Tapi sekarang sebab dah tau I have you baby dot..
Mummy nak jalan dari kereta pegi parking pon takut takut.. huhuhu..

Semua high heels mummy sedang berhibernasi sekarang..
Tapi wedges still boleh pakai kan.. sebab tak cantik la pakai crocs jek ke hulu ke hilir.. hehehe.
Nanti bila baby dot dah besar sikit kita bole shopping kasut baru ok..

Next scan with doctor Dev lagik 3 minggu..
Nak menunggu 3 minggu tuh macam 3 bulan ok..
Lagik mummy pikir lagik mummy takut..
So baik la kita takyah pikir ok..
Kita buat rilek rilek jek..

Kalau ikut scan you're about 5 weeks now..
I count my life per week basis now..
Keep growing strong and healthy ye baby dot..

As of now. mummy show no symptom of pregnancy..
Even before i had you I already have a perut of "ibu mengandung 3 bulan".. tsskkk..
Beza nye skrg even after I've suck in my 'perut', it made no different.. huhuhuhu..
Takpe lah..as long as you're healthy..

No morning sickness yet.. Hopefully mmg takde lah..
Tapi auntie ju cakap masuk 8 weeks nanti baru morning sickness datang..
Kita tunggu dan lihat saja ok..

Till next time..
Muahs

No comments:

Post a Comment